Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy): Ogłoszenie nr 65477 - 2017 z dnia 2017-04-13 r. Tuchola: Termomodernizacja obiektów Technikum Leśnego w Tucholi im. Adama Loreta Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej tak
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający nie Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania nie Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: nie
nie W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych: I. 1) NAZWA I ADRES: Technikum Leśne w Tucholi im. Adama Loreta, krajowy numer identyfikacyjny 34034374500000, ul. ul. Nowodworskiego 9, 89500 Tuchola, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 523 348 661, e-mail sekretariat@zsltuchola.pl, faks 523 348 665. I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła średnia podlegająca pod resort I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy): Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): I.4) KOMUNIKACJA: tak
tak
nie
nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
nie
Tak
data zakończenia: 31/10/2017 data zakończenia: 31/10/2018
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: Zamawiający wezwie do złożenia następujących dokumentów: • odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP a. Wykaz wykonanych robót budowlanych, przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; b. pisemne zobowiązanie do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów (doświadczenia) na potrzeby realizacji zamówienia, gdy wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów, według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ; c. wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) - formularz ofertowy na załączonym druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, - dokument potwierdzający uprawnienia osoby (osób) do złożenia oferty, w przypadku, gdy prawo to nie wynika z innych złożonych dokumentów, - dokument potwierdzający wpłacenie lub wniesienie wadium. - harmonogram prac Przed rozpoczęciem robót wyłoniony Wykonawca przedstawi Zamawiającemu specyfikację materiałową wraz z informacjami o wyrobach (deklaracjami zgodności) w celu zatwierdzenia przez inspektora nadzoru. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu jako najkorzystniejsza, najpóźniej w dniu podpisania umowy dostarczy Zamawiającemu kosztorys ofertowy SZCZEGÓŁOWY do niniejszego zamówienia. Wykonawca w terminie 3 dnia od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp – załącznik nr 9 do SIWZ. SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) OPIS tak,
nie
nie
nie
Liczba wykonawców
Umowa ramowa będzie zawarta:
Aukcja wieloetapowa
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: Licytacja wieloetapowa
Termin otwarcia licytacji elektronicznej: Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
IV.5) ZMIANA UMOWY ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH Część nr: 1 Nazwa: 1. Docieplenie budynków internatu, stołówki z kuchnią oraz budynku dydaktyczno- gospodarczego. 1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W zakres prac związanych z dociepleniem budynku dydaktyczno-gospodarczego wejdą: ocieplenie ścian zewnętrznych, ocieplenie dachu płaskiego krytego papą, ocieplenie dachu wysokiego krytego dachówką, wymiana stolarki drzwiowej (drzwi wejściowych i bram). W zakres prac związanych z dociepleniem budynku internatu, stołówki z kuchnią wejdą: częściowa wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, ocieplenie ścian (piwnic, podłużnych, szczytowych), ocieplenie dachu, modernizacja węzła cieplnego (wymiana zasobników ciepłej wody użytkowej) – przedmiar 1a i przedmiar 1b w części I.
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 2 Nazwa: 2. Wymiana instalacji w budynkach internatu oraz stołówki z kuchnią 1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W zakres prac związanych z wymianą instalacji w budynkach internatu, stołówki z kuchnią wejdą: modernizacja instalacji c.o., modernizacja systemu wentylacji oraz wymiana opraw i źródeł światła na energooszczędne – przedmiar 1b w części II.
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Pliki do pobrania: SIWZ: ../../../../../files/file/Trmo%202017/SIWZ%20-%20POPRAW1(1).doc zał nr 2 formularz oferty ../../../../../files/file/Trmo%202017/za%E2%94%82_%20nr%202%20-%20formularz%20oferty.docx zał nr 3 oświadczenie o spełnieniu warunków udziału ../../../../../files/file/Trmo%202017/za%E2%94%82_%20nr%203%20-%20o%C3%82wiadzczenie%20dot_%20spe%E2%94%82nienia%20warunk%CB%87w%20udzia%E2%94%82u%20w%20postepowaniu.docx zał nr 4 oswiadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia../../../../../files/file/Trmo%202017/za%E2%94%82_%20nr%204%20-%20o%C3%82wiadczenie%20dot_%20przes%E2%94%82anek%20wykluczenia.docx zał nr 5 wykaz robót ../../../../../files/file/Trmo%202017/za%E2%94%82_%20nr%205%20-%20wykaz%20rob%CB%87t.docx zał nr 5 do umowy gwarancja ../../../../../files/file/Trmo%202017/Za%E2%94%82_%20nr%205%20do%20U-gwarancja.docx zał nr 6 wykaz osób ../../../../../files/file/Trmo%202017/za%E2%94%82_%20nr%206%20-%20wykaz%20os%CB%87b.docx zał nr 7 zobowiązanie o współpracy ../../../../../files/file/Trmo%202017/za%E2%94%82_%20nr%207%20-%20zobowi%E2%96%92zanie%20o%20wsp%CB%87%E2%94%82pracy.docx zał nr 8 pełnomocnictwo ../../../../../files/file/Trmo%202017/za%E2%94%82_%20nr%208%20-%20pe%E2%94%82nomocnictwo.docx zał nr 9 informacja o przunależności do gr kapitałowej ../../../../../files/file/Trmo%202017/za%C5%82_%20nr%209%20-informacja%20o%20przynale%C5%BCno%C5%9Bci%20do%20grupy%20kapita%C5%82owej.docx zał nr 10 wzór umowy ../../../../../files/file/Trmo%202017/za%C5%82_%20nr%2010%20-%20w%C3%B3r%20umowy1.doc
Przedmiar budynek dydaktyczno gospodarczy ../../../../../files/file/Trmo%202017/przedmiar%20nr%201a-Termomodernizacja%20budynku%20gospodarczo-dydaktycznego%2023%20-%2003%20%202017.pdf Przedmiar budynek internatu ../../../../../files/file/Trmo%202017/przedmiar%20nr%201b%20%20-%20Termomodernizacja%20internatu,%20instalacje%20N%2023%20-%2003%20-%202017.pdf decyzja RDOŚ ../../../../../files/file/Trmo%202017/decyzja%20RDO%C5%9A.pdf Projekt Trmomodernizacja budynku dydaktyczno gospodarczego ../../../../../files/file/Trmo%202017/TERMOMODERNIZACJA%20BUDYNKU%20DYDAKTYCZNO%20-%20GOSPODARCZEGO.pdf Projekt Termomodernizacja bud internatu i sołówki cz. I ../../../../../files/file/Trmo%202017/TERMOMODERNIZACJA%20INTERNATU%20I%20STO%C3%BA%C3%8BWKI%20-%20CZ_I.pdf Projekt Trmomodernizacji bud internatu i stołówki cz.II ../../../../../files/file/Trmo%202017/TERMOMODERNIZACJA%20INTERNATU%20I%20STO%C3%BA%C3%8BWKI%20-%20CZ_II.pdf Projekt Termomodernizacji bud int i stoł cz. III ../../../../../files/file/Trmo%202017/TERMOMODERNIZACJA%20INTERNATU%20I%20STO%C3%BA%C3%8BWKI%20-%20CZ_III.pdf Projekt Termomod bud int i stoł cz. IV ../../../../../files/file/Trmo%202017/TERMOMODERNIZACJA%20INTERNATU%20I%20STO%C3%BA%C3%8BWKI%20-%20CZ_IV(1).pdf Projekt Termomod bud int i stoł cz. V ../../../../../files/file/Trmo%202017/TERMOMODERNIZACJA%20INTERNATU%20I%20STO%C3%BA%C3%8BWKI%20-%20CZ_V.pdf Projekt Termomod bud int i stoł cz. VI ../../../../../files/file/Trmo%202017/TERMOMODERNIZACJA%20INTERNATU%20I%20STO%C3%BA%C3%8BWKI%20-%20CZ_VI.pdf Projekt Termomod bud int i stoł cz. VII ../../../../../files/file/Trmo%202017/TERMOMODERNIZACJA%20INTERNATU%20I%20STO%C3%BA%C3%8BWKI%20-%20CZ_VII(1).pdf Projekt Termomod bud int i stoł cz. VIII ../../../../../files/file/Trmo%202017/TERMOMODERNIZACJA%20INTERNATU%20I%20STO%C3%BA%C3%8BWKI%20-%20CZ_VIII.pdf Parametry techniczne centrali wentylacyjnej cz. IX ../../../../../files/file/Trmo%202017/PARAMETRY%20TECHNICZNE%20CENTRAL%20WENTYLACYJNYCH-%20CZ_XI.pdf
Dyrektor szkoły mgr Aniela Czyżyk
zamieszczono dnia 13.04.2017. |
___________________________________________________________________________________________
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zmiana w Ogłoszeniu !
Ogłoszenia powiązane:
Ogłoszenie nr 65477-2017 z dnia 13-04-2017 - Tuchola |
|
Ogłoszenie nr 67465 - 2017 z dnia 2017-04-18 r.
Tuchola:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 65477
Data: 13/04/2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Technikum Leśne w Tucholi im. Adama Loreta, Krajowy numer identyfikacyjny 34034374500000, ul. ul. Nowodworskiego 9, 89500 Tuchola, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 523 348 661, e-mail sekretariat@zsltuchola.pl, faks 523 348 665.
Adres strony internetowej (url): www.tltuchola.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 1.2)
W ogłoszeniu jest: wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że: posiada polisę ubezpieczeniowa odpowiedzialności OC.Polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia powinna opiewać na kwotę min. 500.000,00 zł (pięćset tysięcy złotych). W przypadku złożenia ofert na obydwie części zamówienia wartość polisy powinna opiewać na kwotę min. 1.000.000,00 zł (jeden milion złotych).
W ogłoszeniu powinno być: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże: że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia powinna opiewać na kwotę min. 500.000,00 zł (pięćset tysięcy złotych). W przypadku złożenia ofert na obydwie części zamówienia wartość polisy powinna opiewać na kwotę min. 1.000.000,00 zł (jeden milion złotych).
zmiana z dnia 18.04.2017r. -
"Zamawiajacy dodał w ogłoszeniu oraz w siwz w rozdziale 5 pkt 2 lit. b wyraz "opłaconej"
"w ogłoszeniu błędnie podano adres mailowy szkoły, zamiast sekretariat@zsltuchola.pl
powinno być sekretariat@tltuchola.pl",
Plik do pobrania:
Poprawiony SIWZ:../../../../../files/file/Trmo%202017/SIWZ%20-%20nowy.doc
Zamieszczono dnia 18.04.2017r.
Dyrektor szkoły
mgr Aniela Czyżyk
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Odpowiedź z dnia 20.04.2017 na zapytanie:
Nr. postępowania 2141-4/2017
Dotyczy: przetargu nieograniczonego na Termomodernizację obiektów Technikum Leśnego w Tucholi im. Adama Loreta
Na podstawie art. 38 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2015.2164 z późn. zm.) Zamawiający przekazuje treść zapytania do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z wyjaśnieniami.
Pytanie:
Czy Zamawiający przewiduje wcześniejsze wykonanie zadania np. instalacje c.o. do 31.10.2017r?
Odpowiedź.
Zamawiający nie przewiduje wcześniejszego wykonania ww. zadania. Przedmiotowe zadanie jest finansowane ze środków zewnętrznych i prace muszą odbywać się zgodnie z przyjętym harmonogramem realizacji projektu, w związku z powyższym Zamawiający założył, że rozpoczęcie prac na część 1 zamówienia odbędzie się w III kwartale 2017r. a na część 2 zamówienia w III kwartale 2018r. (odpowiedni zapis wprowadzono do siwz). Zgodnie z zapisami pkt 2 siwz roboty budowlane związane z realizacją przedmiotu zamówienia będą prowadzone na „żywym obiekcie” tj. funkcjonującej szkole, internacie, stołówce itp. i Wykonawca wybrany w niniejszym postepowaniu musi tak zorganizować front prac, aby nie zakłócać pracy w ww. obiektach. Budynki, w których będą trwały prace będą cały czas użytkowane z wyjątkiem dwumiesięcznego okresu letniego i należy zapewnić do nich dostęp zarówno uczniom, pracownikom, jak i osobom odwiedzającym.
Pytanie 2:
Jeżeli Zamawiający przewiduje wynagrodzenie ryczałtowe, a załączony przedmiar jest pomocniczy to na jakiej podstawie Zamawiający żąda od Wykonawcy kosztorysów szczegółowych i czemu one mają służyć.
Odpowiedź.
Zgodnie z zapisami pkt 2 siwz mimo przyjęcia rozliczenia ryczałtowego inwestycji, kosztorys ofertowy jest niezbędny do późniejszych rozliczeń wewnętrznych Zamawiającego a składa go jedynie Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu jako najkorzystniejsza, najpóźniej w dniu podpisania umowy. Pisząc o rozliczeniach wewnętrznych Zamawiający ma na myśli przede wszystkim rozliczenia dotyczące ewentualnych robót zamiennych, zaniechanych i sporządzenia na tej podstawie np. kosztorysów zamiennych. Zamawiający zwraca uwagę na fakt, że przedmiotowe zadanie jest finansowane ze środków zewnętrznych i wszelkie rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym muszą być transparentne i czytelne.
Pytanie 3:
W jakim terminie będzie przekazanie placu budowy – zadanie nr 2 – brak zapisu w propozycji umowy.
Odpowiedź:
Zamawiający informuje, iż dokonał zmian w zapisach projektu umowy dodając w paragrafie 1 ust. 4 zapis o treści:
„ a) dla części 1 - w terminie 7 dni przed dniem rozpoczęcia prac tj. 1.07.2017r.
b) dla części 2 - w terminie 7 dni przed dniem rozpoczęcia prac tj. 1.07.2018r.,
na podstawie pisemnego protokołu przekazania placu budowy. „
Mając na uwadze powyższe dokonano także uszczegółowienia w zapisach siwz.
Pytanie 4:
Jeżeli Zamawiający wyznaczył termin zakończenia wykonania zadania nr 2 na 31.10.2018r., to w jaki sposób będą zabezpieczone przez ten okres pieniądze wpłacone tytułem zabezpieczenia wykonania umowy, które to wykonawca musi wpłacić najpóźniej do dnia podpisania umowy?
Odpowiedź:
Zabezpieczenie należytego wykonania umowy można wnieść w formach wymienionych w art. 148 ust. 1 ustawy Pzp, tj.:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Zgodnie z art. 148 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli zabezpieczenie wniesiono w pieniądzu, zamawiający przechowuje je na oprocentowanym rachunku bankowym i zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wykonawcy. Należy zatem pamiętać, iż od zabezpieczenia należytego wykonania umowy wykonawcy zawsze przysługują odsetki.
Pliki do pobrania:
aktualny SIWZ z dnia 20.04.2017:
../../../../../files/file/Trmo%202017/SIWZ%20z%20dn_%2020_04_2017%20Termomodernizacja.doc
aktualny wzór umowy z dnia 20.04.2017:
zamieszczono 20.04.2017r.
Dyrektor szkoły
mgr Aniela Czyżyk
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Odpowiedź z dnia 20.04.2017 na II zapytanie:
Nr postępowania 2141-4/2017
Dotyczy: przetargu nieograniczonego na Termomodernizację obiektów Technikum Leśnego w Tucholi im. Adama Loreta
Na podstawie art. 38 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2015.2164 z późn. zm.) Zamawiający przekazuje treść zapytania do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z wyjaśnieniami.
Pytanie:
W ogłoszonym przetargu na Termomodernizację obiektów Technikum Leśnego w Tucholi im. Adama Loreta Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na dwa odrębne zadania z podaniem terminów ich realizacji (I zadanie do 31.10.2017r., II zadania do 31.10.2018r.) Czy Zamawiający przewiduje możliwość wykonania II zadania w krótszym terminie niż podany w zamówieniu np. styczeń lub luty 2018r. oraz czy rozliczenie za wykonanie zadania nastąpi w tym samym czasie co wykonane prace, czy dopiero w październiku 2018r.?
Odpowiedź.
Zamawiający nie przewiduje wcześniejszego wykonania ww. zadania. Przedmiotowe zadanie jest finansowane ze środków zewnętrznych i prace muszą odbywać się zgodnie z przyjętym harmonogramem realizacji projektu, w związku z powyższym Zamawiający założył, że rozpoczęcie prac na część 1 zamówienia odbędzie się w III kwartale 2017r. z terminem ich zakończenia na dzień 31.10.2017r. a na część 2 zamówienia w III kwartale 2018r. z terminem ich zakończenia na dzień 31.10.2018r. (odpowiedni zapis wprowadzono do siwz). Zgodnie z zapisami pkt 2 siwz roboty budowlane związane z realizacją przedmiotu zamówienia będą prowadzone na „żywym obiekcie” tj. funkcjonującej szkole, internacie, stołówce itp. i Wykonawca wybrany w niniejszym postepowaniu musi tak zorganizować front prac, aby nie zakłócać pracy w ww. obiektach. Budynki, w których będą trwały prace będą cały czas użytkowane z wyjątkiem dwumiesięcznego okresu letniego i należy zapewnić do nich dostęp zarówno uczniom, pracownikom, jak i osobom odwiedzającym.
zamieszcono 20.04.2017r.
Dyrektor szkoły
mgr Aniela Czyżyk
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Odpowiedź z dnia 04.05.2017r. na zapytanie:
2141-4/2017 Tuchola 04.05.2017r.
Dotyczy: przetargu nieograniczonego na Termomodernizację obiektów Technikum Leśnego w Tucholi im. Adama Loreta
Na podstawie art. 38 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2015.2164 z późn. zm.) Zamawiający przekazuje treść zapytania do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z wyjaśnieniami.
Pytanie:
W związku z chęcią przystąpienia do powyższego przetargu zwracamy się z poniższym pytaniem do Zamawiającego:
W formularzu ofertowym (zał.nr 2 do SIWZ) w I części zadania występuje – Docieplenie budynków internatu, stołówki z kuchnią oraz budynku dydaktyczno-gospodarczego. Zadanie dotyczy odrębnych budynków o innym sposobie użytkowania, dlatego też podatek VAT będzie inny na poszczególne budynki w zależności od przyjętego PKOB na dany obiekt.
Natomiast we formularzu ofertowym brakuje podziału rozliczenia 1 części zadania na poszczególne obiekty i należy tylko wpisać jedną stawkę VAT. Ze względu na to, że na internat obowiązuje inny podatek VAT a inny na budynek stołówki z kuchnią oraz budynek dydaktyczno-gospodarczy prosimy o odpowiedź jaki należy przyjąć podatek VAT w 1 części zadania. Jeśli należy wpisać jedną stawkę VAT to proszę napisać jaką stawkę przyjąć 8% czy 23% ? Natomiast jeśli należy oddzielnie obliczyć stawki na poszczególne obiekty to proszę o poprawienie formularza ofertowego z wydzieleniem poszczególnych obiektów na których będzie trzeba oddzielnie wpisać inną stawkę VAT oraz prosimy o podanie jakie części elementów z kosztorysu należy wliczyć do poszczególnych obiektów.
Zamieszczenie informacji dotyczącej stawki VAT na 1 część zadania jest bardzo ważne, gdyż umożliwi prawidłową wycenę powyższego zadania zgodnie z art. 29, 30 i 31 Ustawy o zamówieniach Publicznych oraz w ten sposób wszyscy oferenci będą mieli równe szanse przyjmując prawidłową stawkę VAT w ofercie oraz w rozliczeniu z Urzędem Skarbowym. Bez odpowiedzi Inwestora na powyższe pytanie nie będzie możliwe stwierdzenie jednoznaczne jaką należy zastosować stawkę VAT w 1 części zadania.
Odpowiedź.
Zamawiający informuje, że we wszystkich częściach przedmiotowego zamówienia należy przyjąć 23% stawkę podatku VAT.
Zamieszczono dnia 04.05.2017r.
Dyrektor szkoły
mgr Aniela Czyżyk
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Informacja z sesji otwarcia ofert
w przetargu nieograniczonym 2141-4/2017
"Termomodernizacja obiektów Technikum Leśnego w Tucholi im. Adama Loreta".
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.:
Termomodernizacja obiektów Technikum Leśnego w Tucholi im. Adama Loreta
prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego
Wartość szacunkowa zamówienia:
- dla części 1 wynosi: 1.472.743,51 złotych netto, tj. 352.761,39 euro;
- dla części 2 wynosi: 1.065.137,84 złotych netto, tj. 255.128,95 euro;
dla całości zadania wynosi: 2.537.881,35 złotych netto, tj. 607.890,34 euro
Kwota zabezpieczona na realizację zamówienia: 2 724 860zł zł brutto
Odpowiednio dla części:
CZ. |
części zamówienia |
Brutto w zł |
1 |
Część I |
1 662 215 |
2 |
Część II |
1 062 645 |
Komisja przetargowa w składzie:
Feliks Kozera – Przewodnicząca Komisji
Karolina Sikorska - Członek Komisji
Mirosław Kłosowski - Sekretarz Komisji
Biegły – Zbigniew Klinicki
Ogłoszenie o zamówieniu opublikowano i zamieszczono:
1) w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia 13.04.17 r., Ogłoszenie nr 65477 - 2017
2) na tablicy ogłoszeń Technikum Leśnego w Tucholi oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej www.tltuchola.pl w dniu 13.04.17 r.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia opublikowano i zamieszczono:
1) w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia 18.04.17 r., Ogłoszenie nr 67465 - 2017
2) na tablicy ogłoszeń Technikum Leśnego w Tucholi oraz na stronie Biuletynu Informacji
Publicznej www.tltuchola.pl w dniu 18.04.17 r.
Termin składania ofert upłynął 08.05.2017r. o godz. 11.00
Termin otwarcia ofert 08.05.2017r. godz.11.15
Zestawienie ofert, które wpłynęły w postępowaniu:
Numer oferty |
Nazwa (firma) i adres Wykonawcy |
Kryteria oceny ofert |
Wadium |
|||||
Cena brutto w zł |
Okres gwarancji |
Część I |
Część II |
|||||
Część I |
Część II |
Część I |
Część II |
|||||
1
|
Przedsiębiorstwo WENO Węgrzyn i Nowacki sp. jawna Ul. Mostowa 2 64-800 Chodzież |
1.892.016,32 |
----------- |
60 miesięcy |
------ |
Tak |
------ |
|
2
|
Usługi Ogólnobudowlane i Handel Justyna Miesikowska Ul. Ks Zawadzińskiego 14 Odry 89-651 Gotelp |
1.654.233,12 |
----------- |
60 miesięcy |
------- |
Tak |
------ |
|
3 |
Firma Ogólnobudowlana Mieczysław Szulczyński Ul. Kniejowa 30 89-500 Tuchola |
1.499.370,00 |
----------- |
60 miesięcy |
------- |
Tak |
------ |
|
4 |
Zakład Usług Murarskich Jarosław Kołodziejski Cekcynek 37 89-511 Cekcyn |
1.792.800,01 |
------------- |
60 miesięcy |
-------- |
Tak |
------ |
|
Zgodnie z zapisami art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawcy w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej niniejszej informacji przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.
Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innymi wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Wzór oświadczenia w załączeniu.
Mirosław Kłosowski |
08.05.2017r. Feliks Kozera |
(podpis osoby sporządzającej protokół) |
(data i podpis Przewodniczącego Komisji Przetargowej) |
Plik do pobrania:
oświadczenie o przunależności do gr. kapitałowej ../../../../../files/file/O%C5%9Bwiadczenie%20o%20przynale%C5%BCno%C5%9Bci%20do%20gr%20kapita%C5%82owej.doc
Dyrektor szkoły
mgr Aniela Czyżyk
OŚWIADCZENIE O PRZYNALEŻNOŚCI DO GRUPY KAPITAŁOWEJ
Nazwa wykonawcy
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Adres wykonawcy
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy z dnia 29 stycznia 2001r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015r. poz. 2164 ze zm.) oświadczamy, że:
*) nie należę/my do grupy kapitałowej z żadnym z wykonawców, którzy złożyli ofertę w przedmiotowym postępowaniu.
*) należę/my do grupy kapitałowej z następującymi podmiotami:
1) ………………………………………………………………………..
2) ………………………………………………………………………..
3) ………………………………………………………………………..
Jednak powiązania z nimi nie prowadza do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Na potwierdzenie tego faktu przedkładam następujące dowody:
………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………..
Podpis wykonawcy lub pełnomocnika
*) niepotrzebne skreślić
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nr postępowania: 2141-4/2017 Tuchola, dnia 10.05.2017r.
ZAWIADOMIENIE
O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Technikum Leśne im. Adama Loreta w Tucholi informuje, że w trybie przetargu nieograniczonego w postępowaniu w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na Termomodernizację obiektów Technikum Leśnego w Tucholi im. Adama Loreta cz. 2 tj. Wymiana instalacji w budynkach internatu oraz stołówki z kuchnią nie wpłynęły żadne oferty.
W związku z powyższym, Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych postanowił o unieważnieniu postępowania w ww. części.
Dyr szkoły
mgr Aniela Czyżyk
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nr postępowania: 2141-4/2017 Tuchola, dnia 15.05.2017r.
Wykonawcy
(biorący udział w postępowaniu)
ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ
Technikum Leśne w Tucholi na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych informuje, że w trybie przetargu nieograniczonego w postępowaniu w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na Termomodernizację obiektów Technikum leśnego w Tucholi im. Adama Loreta w cz.1 tj. Docieplenie budynków internatu, stołówki z kuchnią oraz budynku dydaktyczno- gospodarczego wpłynęły następujące oferty, które otrzymały następującą ilość punktów.
Numer oferty |
Nazwa (firma) i adres Wykonawcy |
Kryteria oceny ofert |
Wadium |
Punktacja |
|
Cena brutto w zł |
Okres gwarancji |
||||
1
|
Przedsiębiorstwo WENO Węgrzyn i Nowacki sp. jawna Ul. Mostowa 2 64-800 Chodzież |
1.892.016,32 |
60 miesięcy |
Tak |
82,20 |
2
|
Usługi Ogólnobudowlane i Handel Justyna Miesikowska Ul. Ks Zawadzińskiego 14 Odry 89-651 Gotelp |
1.654.233,12 |
60 miesięcy |
Tak |
92,51 |
3 |
Firma Ogólnobudowlana Mieczysław Szulczyński Ul. Kniejowa 30 89-500 Tuchola |
1.499.370,00 |
60 miesięcy |
Tak |
100 |
4 |
Zakład Usług Murarskich Jarosław Kołodziejski Cekcynek 37 89-511 Cekcyn |
1.792.800,01 |
60 miesięcy |
Tak |
86,91 |
W niniejszym postępowaniu jako najkorzystniejszą wybrano ofertę:
Firma Budowlana
Mieczysław Szulczyński
ul. Kniejowa 30
89-500 Tuchola,
która zaoferowała realizację zamówienia za kwotę w wysokości 1.499.370,00 zł brutto.
Wykonawca złożył najkorzystniejszą ofertę pod względem kryteriów oceny ofert oraz spełnił wymagania Zamawiającego wynikające z zapisów siwz.
Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - dział VI "Środki ochrony prawnej".
Zamawiający żąda niezwłocznego potwierdzenia faktu otrzymania niniejszego zawiadomienia zgodnie z art. 27 ust. 2 ustawy Pzp.
wywieszono w dniu 15.05.2017 r. na tablicy ogłoszeń Technikum Leśnego w Tucholi
zdjęto z tablicy dnia ……………………………………
Dyrektor szkoły
mgr Aniela Czyżyk
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: 1. Docieplenie budynków internatu, stołówki z kuchnią oraz budynku dydaktyczno- gospodarczego |
Postępowanie/część zostało unieważnione nie Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT
WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4
w tym Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM nie Firma Ogólnobudowlana Mieczysław Szulczyński, , ul. Kniejowa 30, 89-500, Tuchola, kraj/woj. kujawsko-pomorskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Skrót literowy nazwy państwa: Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie Skrót literowy nazwy państwa: Cena wybranej oferty/wartość umowy 1219000,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1219000,00 > Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1892016,32 Waluta: PLN IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Wymiana instalacji w budynkach internatu oraz stołówki z kuchnią |
Postępowanie/część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych postanowił o unieważnieniu postępowania w ww. części, gdyż nie wpłynęły żadne oferty |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT
WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert
w tym Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM nie , , , , , kraj/woj. Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Skrót literowy nazwy państwa: Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie Skrót literowy nazwy państwa: Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem > Oferta z najwyższą ceną/kosztem Waluta: IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: |
Zamieszczono dnia 26.05.2017r.
Dyr szkoły
mgr Aniela Czyżyk
Pokaż informacje o artykule