Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa internatu Technikum Leśnego w Tucholi w celu dostosowania do wymogów
ochrony przeciwpożarowej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Technikum Leśne w Tucholi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340343745
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowodworskiego 9-13
1.5.2.) Miejscowość: Tuchola
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-500
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.7.) Numer telefonu: (0-52) 3348661
1.5.8.) Numer faksu: (0-52) 3348665
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@tltuchola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tltuchola.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
szkoła średnia podległa resortowi
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa internatu Technikum Leśnego w Tucholi w celu dostosowania do wymogów
ochrony przeciwpożarowej.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-60f41ff0-8afe-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00021058/01
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00021058/01 z dnia 2021-03-22
2021-03-22 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-22 14:23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00020233/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa internatu Technikum Leśnego w Tucholi w celu dostosowania do wymogów
ochrony przeciwpożarowej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art.
94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu
współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.tltuchola.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej: Nie
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie
komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.tltuchola.pl
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty
plików, które nie są ogólnie dostępne: www.tltuchola.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi
elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie
są ogólnie dostępne: Nie
3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:
wyspecjalizowany charakter zamówienia, użycie środków komunikacji elektronicznej wymaga
narzędzi, urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne lub nie są obsługiwane za
pomocą ogólnie dostępnych aplikacji (art. 65 ust. 1 pkt 1 ustawy)
3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych
dokumentów: pisemnie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00021058/01 z dnia 2021-03-22
2021-03-22 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.2141.3/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot
odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu
wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie
przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część pierwsza zamówienia dotyczy przygotowania podłoża pod wykładzinę obiektową PCV,
oraz położenia wykładziny. Szczegółowy zakres prac zawiera załączony do postępowania
„przedmiar robót”-załącznik nr 1a.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na
podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród
ofertnieodrzuconych na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00021058/01 z dnia 2021-03-22
2021-03-22 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofertnieodrzuconych na podstawie
kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet
lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część druga zamówienia dotyczy koniecznych do wykonania napraw tynkarskich. Należy
wykonać gładzie gipsowe oraz położyć powłoki malarskie. Szczegółowy zakres prac zawiera
załączony do postępowania „przedmiar robót”- załącznik nr 1b.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na
podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród
ofertnieodrzuconych na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofertnieodrzuconych na podstawie
kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet
lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00021058/01 z dnia 2021-03-22
2021-03-22 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
Część trzecia zamówienia dotyczy wymiany drzwi wejściowych do pokoi mieszkalnych oraz
drzwi balkonowych z PCV, należy zdemontować istniejące drzwi i ościeżnice, dokonać montażu
nowych drzwi i ościeżnic wraz z obróbką murarską. Szczegółowy zakres prac zawiera załączony
do postępowania „przedmiar robót” – załącznik nr 1c.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na
podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród
ofertnieodrzuconych na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofertnieodrzuconych na podstawie
kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet
lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w
postępowaniu dotyczące:1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający
nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;2. uprawnień do prowadzenia
określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00021058/01 z dnia 2021-03-22
2021-03-22 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
przepisówZamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;3. sytuacji
ekonomicznej lub finansowejZamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym
zakresie;4. zdolności technicznej lub zawodowejDla uznania, że Wykonawca spełnia warunek, o
którym mowa w pkt. 4, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że:posiada
doświadczenie polegające na wykonaniu co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej
swoim rodzajem zadaniu stanowiącemu przedmiot zamówienia tj. obejmujące swoim zakresem
remont budynku o wartości minimum 50.000,00 zł brutto wykonanej nie wcześniej niż w okresie
ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie oraz aby dysponował osobą posiadającą
kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i uprawnienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z
dnia 7 lipca 1994 lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniejszych
regulacji oraz ustawy 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz
inżynierów budownictwa a w szczególności osoby posiadające uprawnienia budowlane do
kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalnościach: konstrukcyjno-budowanej
jako kierownik budowy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu:
Zamawiający wezwie do złożenia następujących dokumentów:• odpisu z właściwego rejestru lub
zcentralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają
wpisudo rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art.
109ust. 1 pkt 4 ustawy.5.7.) Wykaz podmiotowyc
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków
udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału
wpostępowaniu Zamawiający wezwie do złożenia następujących dokumentów: • wykazu
robótbudowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres
prowadzeniadziałalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i
miejscawykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem
dowodówokreślających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, zgodnie z Załącznikiem
nr 3 doSWZ, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone
przezpodmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z
przyczynniezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie
dokumenty.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek, októrym mowa w pkt. 4, Zamawiający wymaga,
aby Wykonawca wykazał, że: co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim
rodzajem zadaniu stanowiącemu przedmiot zamówienia tj. obejmujące swoim zakresem remont
budynku o wartości minimum 50.000,00 zł brutto wykonanej nie wcześniej niż w okresie
ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (i dołaczył referencje) oraz aby
dysponował osobą posiadającą kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i uprawnienia w
rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 lub odpowiadające im uprawnienia
wydane na podstawie wcześniejszych regulacji oraz ustawy 15 grudnia 2000 r. o samorządach
zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa a w szczególności osoby posiadające
uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w
specjalnościach: konstrukcyjno-budowanej jako kierownik budowy.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Ponadto Wykonawca składa wraz z ofertą:a) kosztorys ofertowy zgodnie z Załącznikiem nr
1ai/lub 1b i/lub 1c (w zależności od części zamówienia) do SWZ,b) pełnomocnictwo do
złożeniaoferty, jeżeli ofertę składa pełnomocnik,c) zobowiązanie podmiotu trzeciego
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00021058/01 z dnia 2021-03-22
2021-03-22 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
udostępniającegozasoby (jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie,
októrym mowa w art.. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców wspólnie
ubiegającychsię o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału
wpostępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z
Wykonawcówwykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw
wykluczenia.Wprzypadku, wspólnego składania oferty, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika
doreprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania
wpostępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które
zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane:
Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
2. Zmiany istotnych postanowień umowy, na skutek wystąpienia poniższych okoliczności mogą
dotyczyć następujących jej elementów:2.1 terminu wykonania zamówienia:2.1.a) opóźnienie w
przekazaniu terenu budowy z przyczyn zależnych od Zamawiającego,2.1.b) konieczność
udzielenia zamówienia dodatkowego, nieobjętego zamówieniem podstawowym, którego
wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia,
jeżeli:
Pokaż informacje o artykule