Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
szkoła średnia podległa resortowi
Zamówienia publicznego
Przebudowa internatu Technikum Leśnego w Tucholi w celu dostosowania do wymogów ochrony przeciwpożarowej.
1.1.1 Przebudowa internatu Technikum Leśnego w Tucholi w celu dostosowania do wymogów ochrony przeciwpożarowej
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
www.tltuchola.pl
wyspecjalizowany charakter zamówienia, użycie środków komunikacji elektronicznej wymaga narzędzi, urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne lub nie są obsługiwane za pomocą ogólnie dostępnych aplikacji (art. 65 ust. 1 pkt 1 ustawy)
polski
Część pierwsza zamówienia dotyczy przygotowania podłoża pod wykładzinę obiektową PCV, oraz położenia wykładziny. Szczegółowy zakres prac zawiera załączony do postępowania „przedmiar robót”-załącznik nr 1a.
Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofertnieodrzuconych na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.
Część druga zamówienia dotyczy koniecznych do wykonania napraw tynkarskich. Należy wykonać gładzie gipsowe oraz położyć powłoki malarskie. Szczegółowy zakres prac zawiera załączony do postępowania „przedmiar robót”- załącznik nr 1b.
Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofertnieodrzuconych na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.
Część trzecia zamówienia dotyczy wymiany drzwi wejściowych do pokoi mieszkalnych oraz drzwi balkonowych z PCV, należy zdemontować istniejące drzwi i ościeżnice, dokonać montażu nowych drzwi i ościeżnic wraz z obróbką murarską. Szczegółowy zakres prac zawiera załączony do postępowania „przedmiar robót” – załącznik nr 1c.
Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofertnieodrzuconych na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.
Art. 109 ust. 1 pkt 4
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówZamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;3. sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;4. zdolności technicznej lub zawodowejDla uznania, że Wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w pkt. 4, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że:posiada doświadczenie polegające na wykonaniu co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem zadaniu stanowiącemu przedmiot zamówienia tj. obejmujące swoim zakresem remont budynku o wartości minimum 50.000,00 zł brutto wykonanej nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie oraz aby dysponował osobą posiadającą kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i uprawnienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniejszych regulacji oraz ustawy 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa a w szczególności osoby posiadające uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalnościach: konstrukcyjno-budowanej jako kierownik budowy.
Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek, októrym mowa w pkt. 4, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że: co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem zadaniu stanowiącemu przedmiot zamówienia tj. obejmujące swoim zakresem remont budynku o wartości minimum 50.000,00 zł brutto wykonanej nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (i dołaczył referencje) oraz aby dysponował osobą posiadającą kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i uprawnienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniejszych regulacji oraz ustawy 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa a w szczególności osoby posiadające uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalnościach: konstrukcyjno-budowanej jako kierownik budowy.
Ponadto Wykonawca składa wraz z ofertą:a) kosztorys ofertowy zgodnie z Załącznikiem nr 1ai/lub 1b i/lub 1c (w zależności od części zamówienia) do SWZ,b) pełnomocnictwo do złożeniaoferty, jeżeli ofertę składa pełnomocnik,c) zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającegozasoby (jeżeli dotyczy).
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, októrym mowa w art.. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegającychsię o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału wpostępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawcówwykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.Wprzypadku, wspólnego składania oferty, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika doreprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania wpostępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Zmiany istotnych postanowień umowy, na skutek wystąpienia poniższych okoliczności mogą dotyczyć następujących jej elementów:2.1 terminu wykonania zamówienia:2.1.a) opóźnienie w przekazaniu terenu budowy z przyczyn zależnych od Zamawiającego,2.1.b) konieczność udzielenia zamówienia dodatkowego, nieobjętego zamówieniem podstawowym, którego wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli: z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów, prawidłowe wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego,2.1.c) istotne braki lub błędy w dokumentacji projektowej, również te polegające na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa,2.1.d) wprowadzenie zmian w dokumentacji techniczno – projektowej, co może powodować brak możliwości dotrzymania pierwotnego terminu zakończenia realizacji zawartej umowy,2.1.e) uzasadnione zmiany w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego,2.1.f) wystąpienie okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy,2.1.g) działania osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron,2.1.h) przerwa w realizacji robót budowlanych powstała z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy,2.1.i) konieczność uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji: danych, zgód lub pozwoleń osób trzecich lub właściwych organów,2.1.j) wstrzymanie realizacji prac objętych umową, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy,2.1.k) napotkanie w czasie wykonywanych wykopów niezinwentaryzowanych urządzeń podziemnych,2.1.l) niemożliwość niezwłocznego zawarcia umowy po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty w związku z wniesionym odwołaniem,2.1.m) niemożliwość niezwłocznego rozpoczęcia robót po podpisaniu umowy ze względu na brak pozwolenia na budowę lub innych wymaganych pozwoleń, zgód itp.,2.1.n) aktualizacja rozwiązań ze względu na postęp technologiczny,2.1.o) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego,2.1.p) wystąpienie siły wyższej,2.1.q) skrócenie terminu zakończenia realizacji umowy na pisemny wniosek Wykonawcy,2.1.r) konieczność wykonania robót dodatkowych lub zamiennych,2.1.s) niekorzystne warunki pogodowe, 2.1.t) zmiana parametrów przedmiotu zamówienia,2.1.u) przeszkody i trudności formalno-prawne,2.1.v) konieczność wykonania prac archeologicznych na terenie budowy,2.1.w) zmiana jest korzystna dla Zamawiającego lub zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,2.1.x) zmiana zakresu wykonywanych prac,2.2 terminów płatności:2.2.a) nieprzewidziany brak płynności finansowej u Zamawiającego,2.2.b) wystąpienie siły wyższej,2.2.c) zmiana terminu wykonania zamówienia,2.3 parametrów przedmiotu zamówienia:2.3.a) istotne braki lub błędy w dokumentacji projektowej, również te polegające na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa,2.3.b) uzasadnione zmiany w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego,2.3.c) zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,2.3.d) konieczność aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny lub gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu,2.3.e) wystąpienie odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geotechnicznych lub terenowych, w szczególności istnienia niezinwentaryzowanych podziemnych sieci, instalacji, urządzeń, obiektów budowlanych itp.,
Pliki do pobrania:
SWZ: -../../../../../files/file/PPO%C5%BB%202021/SWZ%20ppo%C5%BC%202021.doc
Przedmiar cz 1: -../../../../../files/file/PPO%C5%BB%202021/TL%20%20-%20%20P-PO%C5%BB%20INTERNATU%20-%20POSADZKI%20WYK%C5%81ADZINA%20KORYTARZE%20%20%20PRZEDMIAR.pdf
Przedmiar cz 2: -../../../../../files/file/PPO%C5%BB%202021/TL%20%20-%20%20P-PO%C5%BB%20INTERNATU%20-%20ROBOTY%20%20WYKO%C5%83CZENIOWE%20%20%20PRZEDMIAR.pdf
Przedmiar cz 3: -../../../../../files/file/PPO%C5%BB%202021/TL%20-%20P-PO%C5%BB%20INTERNATU%20-%20WYMIANA%20DRZWI%20DO%20POKOI%20__%20_PRZEDMIAR.pdf
Z1 Formularz oferty: -../../../../../files/file/PPO%C5%BB%202021/Z1%20Formularz%20oferty.doc
Z2 Oświadczenie 125.1 Pzp: - ../../../../../files/file/PPO%C5%BB%202021/Z2%20O%C5%9Bwiadczenie%20125_1%20Pzp.doc
Z3 Wykaz robót: - ../../../../../files/file/PPO%C5%BB%202021/Z3%20Wykaz%20rob%C3%B3t.doc
Z4 Projekt umowy: - ../../../../../files/file/PPO%C5%BB%202021/Z4%20Projekt%20umowy.doc
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Informacja o kwocie zabezpieczonej na realizację zadania:
Wartość szacunkowa zamówienia ustalono w oparciu o kosztorys inwestorski i wynosi:
netto 57 652,47 Odpowiednio:
- dla części I zamówienia Remont posadzek i ułożenie wykładzin – 11 000,59 zł netto, 11 880,64 zł brutto
- dla części II zamówienia Roboty wykończeniowo-malarskie – 15 207,71 zł netto, 16 424,33 zł brutto
- dla części III zamówienia Wymiana stolarki drzwiowej w pokojach oraz drzwi balkonowych PCV – 31 444,17 zł netto, 33 959,70 zł brutto
Kwota zabezpieczona na realizację zamówienia łącznie: 62 264,67 zł brutto.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Informacja z otwarcia ofert.
w Postępowniu o udzielenie zamówienia na zadanie:
Przebudowa Internatu Technikum Leśnego w Tucholi w celu dostosowania do wymogów przeciwpożarowych.
Plik do pobrania:
Info z otwarcia ofert:../../../../../files/file/PPO%C5%BB%202021/info%20z%20otwarcia%20ofert%20ppo%C5%BC%202021pdf.pdf
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wybór oferty najkorzystniejszej:
w postępowaniu o udzielenie zamówienia na zadanie:
Przebudowa Internatu Technikum Leśnego w Tucholi w celu dostosowania do wymogów przeciwpożarowych.
Plik do pobrania:
Pokaż informacje o artykule